3/11/11

BOSTON en Lomo. Els edificis






Pel què m'han dit, Boston és la ciutat més europea dels USA. Jo no he estat a cap altra ciutat d'aquest immens país, però realment em sentia com a casa. En general, no té edificis alts, però evidentment, té el seu downtown i els seus gratacels. La primera foto és una de les facutats de BU. La segona és un dels edificis del centre i la tercera és una part de l'skyline, vista des d'un barco.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Por lo que me han dicho, Boston es la ciudad más europea de los USA. Yo no he estado en ninguna otra ciudad de este inmenso pais, pero realmente, me sentía como en casa. En general, no tiene edificios altos, pero evidentemente, tiene su downtown con sus rascacielos. La primera foto es una de las facultades de BU. La segunda es uno de los edificios del centro y la tercera es una parte del skyline, vista desde un barco.



.

2/11/11

BOSTON en Lomo. El consumisme





La veritat és que els supermercats de Boston (i suposo que els de qualsevol ciutat dels USA) són com focs artificials: una successió d'explosions de colors per tot arreu. Milers de productes súper ordenats, i milers de productes d'una mateixa cosa: iogurts de mil gustos, batuts, no sé quants tipus de llet, cereals de tots els colors i formes, no sé quantes marques de productes pel cabell... en fi, una eternitat de tot! Una delícia pels consumistes. I què voleu que us digui, em van semblar una passada, flipava amb tot i a casa passadís. La primera foto és una botigueta de Brighton on anàvem a comprar la fruita i la verdura. Era autèntica i preciosa. La segona és un supermercat típic i inmens. A la foto hi ha els sucs que tant i tant m'agraden! (sobretot el de la segona fila, el primer de la dreta; el podeu veure aqui!)

--------------------------------------------------------------------------------------------

La verdad es que los supermercados de Boston (y supongo que los de cualquier ciudad de los USA) son como fuegos artificiales: una sucesión de explosiones de colores por todos lados. Miles de productos super ordenados y miles de productos de una misma cosa: yogures de mil sabores, batidos, no sé cuántos tipos de leche, cereales de todos los colores y formas, no sé cuántas marcas de productos para el pelo... en fin, una eternidad de todo! Una delícia para los consumistas. Y qué queréis que os diga, me pareció una pasada, flipaba con todo y en cada pasillo. La primera fotos es una tiendecita de Brighton donde íbamos a comprar fruta y verdura. Era auténtica y preciosa. La segunda es un supermercado típico e inmenso. En la foto hay los zumos que tanto y tanto me gustan! (sobretodo el de la segunda fila, el primero por la derecha; lo podéis ver aquí!)



.